sâmbătă, 7 iulie 2012

FIUL RATACITOR S-A INTORS ACASA

   

Ma intorc Acasa , Tata, in Lumina Lumii Tale,
Plecat-am prin Porti de Soare in stele, galaxii
Cu flacara aprinsa, am presarat pe Cale
Scantei la fiecare in sufletele, mii.


Ma intorca Acasa, Tata, in pura ta iubire
Rebel am fost cand am plecat in Lume
De darul nemurii tale credeam ca nu imi pasa
Si-acum, fiul  ratacitor, s-a intors Acasa.

Am fost in Universuri si in stele multe, mii,
Cu suflete pierdute dar spiritele vii ,
Trait-am printre ele , printre Sori -surori ,
Stiam ce este viata, dar nu stiam sa mor.

Din Marea stralucire a Luminii tale
Mai am cateva raze, cu ele vin pe Cale
Restul le-am dat , la fiecare spirit ce-avea o scanteioara
In inima lor, ca Focul Sacru sa nu moara!

Prin multe vieti am mers cu flacara nestinsa
Cuprins-am Universul si Creatia intinsa.
Am presarat pe Cale mii de scanteioare,
Ce-n urma se facu o Inima mare, mare !


Ajuns-am pe-o planeta in corp uman si stramt
( N-a fost gena originara a umanului pe pamant )
Cu programe  care nu se potriveau deloc
Cu ce-am venit de-Acasa , cu divinul Tau Foc!


Nu incape intr-o inimioara , doar o scanteie mica,
Plapanda, palpainda si tremurand de frica.
Atunci facui dintr-insa o inima Sacra mare
Sa-ncapa si sa arda Focul Iubirii tale !


Facut-am din umanul corp un Soare cu mai multe sfere
In care nu exista nici boala, nici tristete nici durere!
Candva, pe Pamant, Isus le aratase
Un corp uman din  voaluri  de matase :
 Lumina Aurie si s-a inaltat la Tine !
Asa vin acum Acasa si altii or sa vie !


Facut-am din planeta Albastra un  maret rug de iubire
Cu fiecare spirit ce are Focul Sacru,  strop de nemurire.
In corp uman ( mandra lucrare )  traim experienta vietii
Asa cum ne-am scris fiecare Acasa  in Akasha  sortii.

Pe Pamant Soarele si Luna si-au impletit cununa
OM-ul o sfinteste, din inima strabuna
In care Focul  arde si e pazit bine.
( Depinde de Lumina  ca Om-ul s-ajunga iar la Tine )


Priveste acum Tata, Lumea este pregatita,
 Sa-nceapa dansul Vietii in aceasta Apocalipsa!
Deschide Tata Poarta Curcubeelor Luminii !
In Creatia Ta toata  SA FIE divinul vals
 In Raiul  pe Pamant  al Iubirii, Nemuririi!


    Laura Stanciu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu