duminică, 15 aprilie 2012

Sunt Lumina din Lumina Lumii


Sunt Lumina din Lumina Lumii de unde am venit
,, Veniti de luati Lumina,,  se spune pe Pamant.
Pe umeri doi Luceferi, in piept un sambure din Soare
La vremuri noi, tot noi, am fost si geti si amazoane si vestale.

Pazeam focul sacru ce vindeca si-nalta
Apoi veni Isus, Christul de Sus din moarte nascand viata
Oricarui trup fizic cu inima- n iubirea
Focului sacru viu: Credinta in Lumina.

Acum este inaltarea, in constiinta pura. Revelatia
Ca OMUL e masculinul si femininul pe care insasi Creatia
Il da ca un exemplu:esenta din Lumina
O Eva si un Adam ,, I-A imbracat in piele,, spune Biblia crestina.

De 2000 de ani sarbatorim a lui Isus aceeasi Inaltare
Acum sarbatorim sau urmam invataturile sale?
De zeci de mii de ori aceeasi Evanghelie citita
N-am fost lasati sa stim ca Vechiul testament e copie la SEPTUAGINTA!

La anul 325 , spune istoria religiilor,  s-a descoperit o cruce
Ce lemn avea sa tina pana la anul 300?!
De atunci Credinta a fost religie cu legi
Cu-nvataturi incalcite: Biblia cu greu o dezlegi,

De nu stim s-o citim la persoana intai prezent.
O Iluminare vine intotdeauna pe moment!
Iertare-mi cer de-am suparat pe cineva,
Prin drept si adevar divin imi spun parerea mea!

Legile Blajine sunt legi atat de simple!
Este focul sacru al iubirii  spusa in cuvinte!
Aceleasi pe care si acum 2000 de ani Isus le-a spus
In  Christul stralucirii din Spirit, de la Tatal pe Pamant  adus.


 Cu mult drag, din inima pentru toti ,
                 Laura Stanciu



























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu