Cum manifestam iubirea?

          Am inceput studiind, intelegand si aplicand in viata invataturile christice.
,,Iubeste-ti aproapele ca pe tine insuti,, Sunt divinitate in corp fizic, cel mai aproape de mine este corpul meu fizic, fara el n-as fi in aceasta viata. Il ingrijesc, il iubesc, este frumos asa cum este.
Fiecare membru al familiei fizice il imbratisez , il mangai de fiecare data cand am ocazia, manifest Lumina iubirii din mine, inteleg si respect alegerile fiecarui suflet , inteleg si respect nivelul de vibratie a fiecaruia, inteleg si respect nivelul de evolutie a fiecaruia, astfel nu judec pe nimeni, nu ma irit de nimic, in inima mea este liniste, pace.
  Am inteles ca asa numit-a misiune pe care o cautam , de ce am venit pe Pamant in aceasta viata, cum sa ajut oamenii este de fapt manifestarea divinitatii in corp fizic, de aceea ne-am luat cate un corp fizic sa ne manifestam, altfel stateam cumintei Acasa.
           De ce este nevoie aici pe Pamant cel mai mult?
Am observat tinerii, stau de vorba cu ei si mi-am dat seama cata nevoie au de a fi ascultate si dorintele lor, parerile lor si cata nevoie au de o imbratisare de o mangaiere.
Unii parinti datorita mediilor in care isi desfasoara activitatea, lucrand ore in sir, vin acasa, intreaba daca au invatat, daca au nevoie de ceva, le cumpara cate un telefon de marca sau haine de firma si isi manifesta astfel iubirea! Au uitat sa se imbratiseze si ei, sa-si acorde o mangaiere din iubirea inimii de altadata, care n-a murit doar a fost inchisa acolo intr-o camaruta a sufletului si au uitat cum se plimbau de mana , ce traire aveau, pentru ca iubirea nu se spune, se traieste si se manifesta !
,, Nu avem timp sa ne plimbam sau sa iesim impreuna sa bem un suc!,, Dar timp de televizor, de reclame cu programe bine induse, sau de facebook se gaseste, desi sufletele stiu ca in natura sangele, creierul primeste hrana Luminii, se improspateaza odata cu corpul fizic si sufletul se deschide!
    Am observat batranii singuri, copii sunt mari acum, au familiile lor, ii cam ocolesc , au alte principii de viata, alte pareri. Copii au uitat, cand erau mici cu cata dragoste i-au crescut, cate sarutari si mangaieri le-au dat, fiecare parinte doreste ce este mai bine pentru copilul lor, binele din punctul fiecaruia de vedere, de aici contradictiile si astfel se izoleaza unul de altul si iubirea o pitesc intr-o camaruta acolo in suflet!
I-am imbratisat pe unii , i-am invaluit in toata energia fierbinte a inimii , imbratisand si mangaind parul unor asa numiti rigizi, rai, morocanosi,am vazut cum fata fizica se destinde intr-un zambet larg , ochii le sclipeau in duiosia iubirii sufletului, este o traire minunata pe care o simt de fiecare data la oricine, indiferent de varsta corpului fizic.
Pentru mine, aceasta este marea transmutare in Lumina a energiilor negative de care unii se tem, prin iubirea inimii calde manifestata. Nu conteaza varsta corpului fizic, nu conteaza forma fizica, in TOT este mare nevoie de iubire manifestata din inima aici pe Pamant.
Si adolescentii si adultii si batranii si sotii si sotiile , mamele , tatii, au mare nevoie de o mangaiere, de o imbratisare de intelegere a nivelului fiecaruia de evolutie.
O floare simte cand apa ii este turnata la radacina cu dragoste, mancarea are gust bun cand nu este pregatita la repezeala, o sotie zambeste cu dragoste cand sotul ii aduce o floare sau il imbratiseaza cu dragoste cand spala vasele si ea strange masa, cand isi impart treburile casnice.
Am vazut un tanar adolescent care si-a pus capul pe umarul tatalui cu ochii in lacrimi cand l-a strans in bratele sale, se distantasera unul de altul din motive contradictorii de a se purta in ,,marea societate,,si putina gelozie pe fratele mai mic care primea toate imbratisarile si mangaierile parintilor, intrucat ,,el este mare!,, . Totul s-a transmutat dintr-o singura imbratisare, din suflet!
Cred ca este mare nevoie de iubire manifestata nu strigata!
Simtita, traita. Unii spun: nu pot sa manifest asa cum zici tu, n-o cunosti pe mama mea cat este de inchisa si distanta,, Le-am spus: ,,ai incercat macar? I-ai dus o floare si ai sarutat-o pe obraz? ,, Nimeni nu respinge iubirea manifestata! Am intalnit si care prin gest si-a impins putin fata la o parte, era suparata, dar deja aura fetei mamei se schimbata, si cand fata a luat-o de gat si a sarutat-o pe obraz a doua oara, mama a zambit si de la zi la zi , totul s-a schimbat!
IUBIREA MANIFESTATA vindeca, transmuta, curata si inalta!
Incercati si insistati, pana cand scuturile de teama si rigiditate cad si Lumina straluceste in ochii celor dragi-poarta sufletului!
Cred ca astfel iubim Mama Pamant/Tatal Ceresc , incepand cu fiecare dintre noi, cu fiecare membru al familiei noastre din viata aceasta, cu fiecare prieten, cunoscut.
Este atata nevoie de iubire adevarata, manifestata!
Cu mult drag, Laura Stanciu